Skolas blogs

15.12.17

Sasildīsim sirsniņas!

Es palūgšu baltajam enģelim

Es palūgšu baltajam enģelim,
Kurš man tik pazīstams šķiet -
Lai aiziet pie Tevis un palūko,
Kā Tev šais Ziemassvētkos iet?


Lai uzliek roku uz pleca,
Un nekad vairs nenoņem nost.
Lai liktens asie zobi,
Jaunas brūces vairs nespēj kost.

Es palūgšu baltajam enģelim, 
Kurš man tik pazīstams šķiet -
Lai pēc tumsas atnāk gaisma,
Un projām vairs neaiziet!



Gaidot Ziemassvētkus, katrs vēlas paveikt ko labu, lai otram sirsniņā paliek gaiši un silti. 4.a klase čakli strādāja vizuālās mākslas un mājturības stundās un izveidoja apsveikuma kartiņas. Skolotājas Jolantas vadībā katrs ierakstīja skaistu novēlējumu. Kartiņas tika aizsūtītas Kalnciema sociālās aprūpes centra iedzīvotājiem. Sasildīsim sirsniņas gan tuviem, gan tāliem ļaudīm! Priecīgus Ziemassvētkus!